FAQ - Najczęściej zadawane pytania

  • Jak się zgłosić do Agencji?
    Aby zgłosić się do agencji należy przesłać formularz zgłoszeniowy dostępny na naszej stronie pod zakładką Zgłoś się. Do zgłoszenia należy dołączyć aktualne zdjęcia. Mogą być amatorskie - ważne, żeby była na nich dobrze widoczna twarz oraz sylwetka (prosimy o wysyłanie zdjęć bez okularów przeciwsłonecznych, nakrycia głowy, jedzenia, a w przypadku dzieci – bez smoczków i w ubranku).
  • Kiedy moje zdjęcia pojawią się na stronie?
    Nie wszystkie zdjęcia są publikowane na naszej stronie. Nie oznacza to jednak, że nie ma Cię w naszej bazie! Zdjęcia wszystkich osób, które otrzymały pozytywną odpowiedź po sesji zdjęciowej przechowujemy w naszych wewnętrznych bazach dostępnych tylko dla naszych klientów. To z nich korzystamy podczas castingów.
  • Czy dostanę jakąkolwiek odpowiedź na moje zgłoszenie?
    Zawsze staramy się odpowiedzieć na wasze zgłoszenia, nawet jeżeli odpowiedź jest negatywna. Zdarza się jednak, że wasze zgłoszenia do nas nie docierają. Jeżeli nie otrzymasz żadnej odpowiedzi po około dwóch tygodniach od momentu aplikacji, skontaktuj się z nami mailowo, telefonicznie lub poprzez Facebooka. 😊
  • Czy udział w castingu jest płatny?
    Nie! Cały proces dołączenia do naszej bazy jest darmowy. Nie pobieramy opłat członkowskich, wpisowych oraz nie podpisujemy żadnych umów ani wyłączności. Na castingu podpisujesz oświadczenie, w którym zgadzasz się na wykorzystanie swoich danych i zdjęć (RODO). 😊
  • Czy można zakupić zdjęcia z sesji?
    Tak! Zdjęcia można zakupić w formie zdjęć pamiątkowych. Jest to pięć zdjęć poddanych podstawowej obróbce graficznej. Pliki są zapisane w jakości do druku, w formacie JPG, w rozdzielczością 300dpi (2048px na dłuższym boku) Zdjęcia przesyłamy drogą mailową.
  • Czy mogę zobaczyć zdjęcia przed ich zakupieniem?
    Niestety ze względu na prawa autorskie i ze względów logistycznych nie przesyłamy zdjęć ani miniatur zdjęć przed otrzymaniem potwierdzenia zapłaty za zdjęcia. Nasz fotograf zawsze wybiera najlepsze, różnorodne kadry.
  • Od jakiego wieku można zgłosić dziecko?
    Zazwyczaj zapraszamy do współpracy dzieci noszące ubrania w rozmiarze 86-92, takie które już potrafią chodzić. Czasami robimy wyjątki - ale tylko w przypadku, gdy dziecko brało już udział w realizacji z naszego ramienia. W przypadku młodszych dzieci - publikujemy informacje castingowe na naszym Facebooku - to właśnie w ten sposób informujemy o maluchach poszukiwanych do udziału w reklamach.
  • Kiedy otrzymam wynagrodzenie za realizację?
    Warunki płatności zawarte są w umowach podpisywanych na konkretne realizacje.
  • Czy zapytanie o dyspozycyjność jest równoznaczne z udziałem w realizacji?
    Nie. Bardzo często producenci proszą nas o sprawdzenie dyspozycyjności wybranych osób przed podjęciem decyzji o finalnej obsadzie. Następnie po potwierdzeniu dostępności przeprowadzają wybór. Spokojnie - jeżeli zostałeś wybrany – będziemy dzwonili, pisali i wysyłali maile.
  • Czy współpracujecie tylko z osobami z Poznania?
    Nie! Działamy na terenie całej Polski. Osoby, które nie są w stanie dotrzeć do nas na wykonanie zdjęć testowych i nagrań wideo – prosimy o wysłanie portfolio, z którego będziemy mogli korzystać.
  • Jak przygotować się na sesję, czy coś muszę zabrać?
    Po wysłaniu zgłoszenia i pozytywnym rozpatrzeniu otrzymujesz od nas link do zapisów na zdjęcia. Po zarezerwowaniu terminu sesji castingowej, otrzymasz mailowo poradnik - jak przygotować się do sesji. W nim znajdziesz wszystkie informacje.
  • Jak zrezygnować z przynależności do Agencji?
    W celu wypisania się prosimy o wysłanie wiadomości mailowej (na adres zgloszenie@gawagai.pl) w której zawarte będą dane wypisywanej osoby (imię, nazwisko, data urodzenia). W wiadomości prosimy również o podanie powodu rezygnacji.

Copyrighted Image