ORANGE
CASTING BRIEF ORANGE
Szukamy:
- Mama – ciepła kobieta. Ma około 35-40 lat. Z dobrą mimiką, łatwością wygrywania emocji.
- Córka -16 letnia dziewczyna (musi mieć ukończone do kwietnia br. 16 lat !!!!!). Taka łobuzica. Już mała kobietka. Co nie wychodzi za często ze swojego pokoju.
*** UWAGA !!! Dziękujemy aktorom grającym w konkurencji w ciągu ostatnich 2 lat i!!!
TERMINY:
Zdjęcia – 17 – 18 marca Warszawa
Przymiarki – 11 marca Warszawa
Recall – 08 marca – pierwsza część dnia, tylko w studio – zoom odpada, Warszawa
PRAWA:
Film:
Polska ,30” + skróty i wersje montażowe => 01.04.2022 – 04.06.2022: TV,digital/internet (w tym YT, SM (kwadrat, pion i poziom) i telewizja internetowa VOD)Netflix ,social media, making of – bezterminowo (może być wykorzystany cały film lub niektóre fragmenty/sceny czy ujęcia np. na Instagramie, FB, Twitter),Miasteczko Orange, Orange Warsaw Festiwal i POS TV oraz komunikacji wewnętrznej i eventów zewnętrznych,Kanały własne Klienta – Klient, w celach archiwizacyjnych, ma bezterminowo prawo do pozostawienia filmów, zdjęć/stories do wykorzystania na kanałach własnych .Prawa do wykorzystania do Zielonego Dekodera Klienta, klatki z filmu BTL i Social Media jako zdjęcia. Udział w postsynchronach.
W kwocie zawartej w umowie aktorskiej powinny zawierać się prawa do nieodpłatnych: adaptacji polegających między innymi na zmianie montażowej w warstwie obrazu i dźwięku w ramach 30 + wersje i skróty montażowe, zmianie animacji, zmianie części ofertowej, zmianie komunikatu marketingowego, zmianie oferty produktowej, dodaniu Tagu, wymianie plansz, wymiennie stickerów, punktów styku (na kaszetach) też na części fabularnej.
FOTO:
5 zdjęć
PRAWA Pola eksploatacji: OOH, digital, w tym social media, internet, POS, BTL POS, direct mailing prasa, komunikacja wewnętrzna i prasa, Netflix, Orange Warsaw Festival czas emisji w terminie kampanii .
BTL to każdy materiał drukowany, niezależnie od kanału. Direct Mail: listy internetowe, mailing, listy wysyłane poczta tradycyjna, sms, mms.
Kanały własne klienta – klient w celach archiwizacyjnych, ma bezterminowe prawo do wykorzystywania zdjęć/stories na kanałach własnych.
Plakaty typu citylight na przystankach, billboard 6×3, billboard 12×3, ekrany cyfrowe w komunikacji miejskiej, plakaty dla POS o maksymalnym rozmiarze B1-Ilość nieograniczona, banner reklamowy do Internetu zdjęcia: pion i poziom w trakcie Realizacji sesji Nagraniowej-shootu, nieograniczona na bazie bannera – master, który będzie przeformatowany zgodnie z wymaganiami media planu- ilość 10, posty statyczne do Internetu ze zdjęciami, które powstaną w trakcie Sesji Nagraniowej- shootu – ilość 5 sztuk, Materiały POS i direct marketing – liczba nieograniczona
STAWKA:
Mama:
1 500 zł – dzień zdjęciowy ( 1 lub 2 dni zdjęciowe)
5 000zł – prawa
*kwoty brutto
Córka:
1 500 zł – dzień zdjęciowy ( 1 dzień zdjęciowy)
3 500 zł – prawa
- kwoty brutto
CASTING ONLINE:
zgłoszenia proszę nadsyłać do niedzieli (6 marca), do godz. 15:00
link do nadsyłania zgłoszeń: https://form.jotform.com/Impresariat/orange
UWAGI DO MATERIAŁÓW:
– wizytówka na wesoło ok 60 sekund (wersja dłuższa, wesoła jak podczas rozmowy z koleżankami). Unikajcie deklamowania swoich umiejętności jak na apelu.
– koniecznie nagrywajcie się w dobrym świetle. Podczas wizytówki musimy widzieć twarz.
Czyli nagrywajcie się na bliskim planie.
Nagrania z oddali będą odrzucane.
Scenka dla CÓRKI:
Córka wskakuje na kanapę obok taty i pyta ( nagranie w dobrym świetle i na bliskim planie):
Córka: To co dzisiaj oglądamy tato?!
Scenka dla MAMY: (nagranie w dobrym świetle i na bliskim planie):
Mama: siada na kanapie obok męża i córki uśmiecha się do nich i z zainteresowaniem zaczyna oglądać film, który włączyli.
Karta castingowa w załączniku !!! ORANGE CP Spring – Karta Castingowa