
CASTING do reklamy PEKAO
Szanowni Państwo,
zapraszamy do udziału w castingu do reklamy banku PEKAO – ten z żubrem 🙂
CASTING przeprowadzamy ONLINE na podstawie nadesłanych materiałów. Na zgłoszenia czekamy do piątku, 22.01, godz. 15:00 na adres zgloszenie@gawagai.pl z tytułem PEKAO
UWAGA!!! W przypadku braku możliwości samodzielnego nagrania, dla osób z Warszawy opcja 2-etapowego CASTINGU w Studio w Warszawie (piątek, 22.01) – po uprzedniej preselekcji casting reżysera
Na zgłoszenia ze zdjęciami na Casting w studio czekamy do dziś (czwartek), 21.01, godz. 15:00 na adres zgloszenie@gawagai.pl z tytułem PEKAO – STUDIO
BRIEF:
Nie uwzględniamy zgłoszeń osób,, które w 2020 i 2021 zagrały lub miały kontynuację reklam konkurencji.
ROLE GŁÓWNE:
!!! Uwaga główni bohaterowie w reklamie będą jedli nitkę makaronu więc nie mogą mieć uczulenia na gluten.!!!
ON:
Aktor lub mega zdolny epizodysta!!!! Chłopak w wieku około 30 lat.
Usposobienie: spokojny miły, uśmiechnięty, lekko nieśmiały, posiadający inteligentny wyraz twarzy, budzący zaufanie lecz nie kujon.
ONA:
Aktorka lub bardzo zdolna epizodystka!!! Dziewczyna w wieku około 30 lat.
Dłuższe włosy naturalne. Energiczna, śmiała, o inteligentnym spojrzeniu, ciekawa ludzi i otoczenia.
Lekko zwariowana i nieskrępowana. O pozytywnym nastawieniu.
EPIZODY:
PIĘKNA KOBIETA: Ładna kobieta z wyglądu na około 30 lat.
KUCHARZ – zawodowych kucharz lub osoba świetnie gotująca. Mężczyzna 25-45 lat. Umiejący świetnie szatkować, kroić itp. Musimy uwierzyć, że on naprawdę jest zawodowcem.
KELNER: – fajny mężczyzna na luzie ale profesjonalny w wieku od 20 do 40 lat
TAKSÓWKARZ – mężeczyzna z fajna mimika, oczywiście nie musi być taksówkarzem od 30 do 50 lat.
TERMINY:
Casting stacjonarny:22.01 (po preselekcji ze zgłoszeń ze zdjęciem)
Casting selftape: materiał do piątku 22.01 do godz. 15:00
Recall: 26.01 (na recall casting reżyser będzie zapraszał 25 stycznia w poniedziałek pod wieczór ) recall w przedziale godzinowym od rana do późnego popołudnia.
Dla osób spoza Warszawy możliwy recall na zoomie.
Przymiarki: 28.01
Sesja: 29.01
Zdjęcia do filmów: 1-4 lutego dla głównych bohaterów liczba dni zdjęciowych do potwierdzenia, epizody mają po jednym dniu
POLA I STAWKI:
ROLE GŁÓWNE:
ON i ONA: 1,5 tys za dzień + 7,5 tys prawa brutto
Prawa i pola eksploatacji kliknij TUTAJ –> PEX_Kampania
EPIZODY:
Piękna kobieta: 1,5 tys za dzień + 3,0 tys prawa brutto
Prawa do jednego filmu 6”, klatek i ujęć ze spotów oraz fotografii z licencją digital (to akurat wątpliwe, ale prawa musimy zapewnić), materiały making of & SoMe.
Szczegóły pól eksploatacji, czasu itd. – kliknij TUTAJ –> PEX_Kampania
Kucharz: 1,5 tys za dzień + 2,0 tys prawa brutto
Prawa do jednego filmu 15”, klatek i ujęć ze spotów oraz fotografii z licencją digital (to akurat wątpliwe, ale prawa musimy zapewnić), materiały making of & SoMe..
Szczegóły pól eksploatacji, czasu itd. – kliknij TUTAJ –> PEX_Kampania
Kelner: 1,5 tys za dzień + 1,5 tys prawa brutto
Prawa do jednego filmu 15”, klatek i ujęć ze spotów oraz fotografii z licencją digital (to akurat wątpliwe, ale prawa musimy zapewnić), materiały making of & SoMe..
Szczegóły pól eksploatacji, czasu itd. – kliknij TUTAJ –> PEX_Kampania.
Taksówkarz: 1,5 tys za dzień + 1,5 tys prawa brutto
Prawa do jednego filmu 6”, klatek i ujęć ze spotów oraz fotografii z licencją digital (to akurat wątpliwe, ale prawa musimy zapewnić), materiały making of & SoMe.
Szczegóły pól eksploatacji, czasu itd. – kliknij TUTAJ –> PEX_Kampania
ZGŁOSZENIE
Na zgłoszenia selftape czekamy do piątku, 22.01, godz. 15:00 na adres zgloszenie@gawagai.pl z tytułem PEKAO
Na zgłoszenia ze zdjęciami do preselekcji na Casting w studio czekamy do dziś (czwartek), 21.01, godz. 15:00 na adres zgloszenie@gawagai.pl z tytułem PEKAO – STUDIO
- aktualne zdjęcie portretowe i sylwetki
- wypełnioną kartę castingową – kliknij TUTAJ –> InfoCast-PEKAO
- realizacje dla konkurencji 2020 i 2021: TAK/NIE
- uczulenie na gluten: TAK/NIE
- selftape TYLKO jako link do Yuotube: wizytówka i scenka odpowiednia do roli. Jeżeli ktoś chce się zgrać do dwóch ról to scenki poproszę jako oddzielne linki a nie zmontowane w całość.
Bardzo proszę aby pliki były podpisane imieniem i nazwiskiem oraz nazwą Agencji
SELFTAPE SCENKI: JAKO LINKI DO YT
Historia jest o chłopaku i dziewczynie, którzy umówili się na randkę. Niestety chłopakowi co chwilę przeszkadza baner, który stara się go oddzielić od dziewczyny. Banner jest widoczny tylko dla niego ani dziewczyna a ni inni nasi bohaterowie tego nie widzą. Widzą natomiast dziwne zachowanie chłopaka, który stara się a to przecisnąć nad bannerem, a to pod lub gdzieś z boku. Na koniec znajduje rozwiązanie i banner znika.
UWAGA!!!! WSZYSTKO GRAMY NIE BEZPOSREDNIO DO KAMERY TYLKO TUŻ OBOK, CO NIE ZNACZY ŻE BOKIEM, TROSZKĘ WZROK TYLKO OBOK KAMERY.
ON/ONA – GŁÓWNI BOHATEROWIE
(jeżeli pomoże wam w scence to możecie coś mówić chociaż w reklamie nie ma tekstu) Scenki gramy zupełnie serio bo sytuacje są komiczne więc, żeby tego nie parodiować. Nie chodzi tez o zagranie szczególnie u dziewczyny scenki jako scenki, bardziej chodzi o same emocje. Opisuje dużo sytuacji poniżej, żeby było Wam łatwiej zrozumieć o jakie emocje nam chodzi. U chłopaka ważne są te walki z bannerem, który widzi tylko on i jego emocje do dziewczyny, przed która udaje, że jest wszystko ok. U niej są ważne emocje od zaskoczenia po zażenowanie tymi wszystkimi sytuacjami plus emocja na koniec, że jednak on jej się podoba i chciałaby się z nim spotykać. Są trzy scenki bo są tam różne emocje i potrzebuje wszystkie fazy tych emocji, czyli nie do wyboru jedna tylko wszystko.
- a)Z bukietem kwiatów dzwoni do drzwi dziewczyny, kiedy kobieta otwiera przed nim wyskakuje baner i odgradza go od niej. On chce go przesunąć ale bezskutecznie. W końcu przyklęka i pod banerem wręcza jej kwiaty. Mina jego jest taka jakby się nic nie działo. Dziewczyna nie widzi banneru i jest zaskoczona zachowaniem mężczyzny.
- b)Para idzie ulicą i tu znowu pojawia się baner przed chłopakiem i mu odgradza przejście. On usiłuje go ominąć wykonując „akrobatyczne” ruchy. Dziewczyna nie rozumie jego zachowania i zaczyna być już zażenowana tą sytuacją.
- c)Są w restauracji i postanowili się podzielić talerzem spaghetti, który stoi między nimi. Oboje nawijają makaron na widelce, Ona wpatrzona w talerz, On rozgląda się na boki tak jakby wypatrywał już złośliwego bannera. I kiedy okazuje się, że nawinęli wspólnie jedną długa tą samą nitkę na swoje widelce (scena troszkę jak z zakochanego kundla) to właśnie między nich wyskakuje banner, który niweczy możliwość nitkowego pocałunku. On walczy z bannerem starając się go przesunąć. Kobieta patrzy zaskoczona z coraz większym zażenowaniem. Widzimy, że jej się chłopak podoba ale jego zachowanie jest tak absurdalne, że teraz jest tuz mega zażenowana – czyli emocja o podobania się do zdziwienia poprzez totalne zażenowanie – ładnie stopniować. Na koniec On w czasie przepychania tego banneru dostrzega swoje odbicie w szybie gdzie banneru nie widać ale za to dostrzega za szyba rozwiązanie swojego problemu znalazła rozwiązanie. Sięga po telefon klika w niego i baner przestaje istnieć. Tutaj mamy jego emocję satysfakcji, że pokonał banner i wszystko wróciło do normy. Ona zaś widzi, że chłopak się uspokoił i patrzy na niego z uśmiecham zalotnie jakby chciała powiedzieć „to spróbujemy jeszcze raz?”
EPIZODY:
PIĘKNA KOBIETA W WINDZIE
Stoi w windzie, do której ma wejść za chwilę facet, który jej się spodobał, więc patrzy na niego delikatnie, zalotnie. To nie może być wulgarne. Drobny uśmiech, poprawienie włosów itp. Druga reakcja to zdziwienie jej na jego dziwne zachowanie.
KUCHARZ:
Potrzebujemy zobaczyć jak coś profesjonalnie kroi, sieka, wrzuca do garnka. On gotuje w restauracji „live-cooking” dania z produktów, które wskazują klienci restauracji i w pewnym momencie nasz główny bohater przez pomyłkę jako główny składni wskazuje najostrzejsze papryczki – tu potrzebuję zaskoczenie kucharza na niecodzienny wybór ale klient chce to kucharz gotuje 😉 i dorzuca wybrane warzywa do gotującego się dania. Czyli mamy pokaz czynności siekania oraz jedna fajna reakcja na wybór klienta składników do potrawy.
KELNER:
Przynosi na tacy albo na ręku ale w profesjonalny sposób (tylko bez zadęcia) danie naszemu głównemu bohaterowi i widzi, że on się dziwnie zachowuje – potrzebuję reakcję zaskoczenia, zdziwienie – na zasadzie „co tu się dzieje?”, kilka różnych wariantów tych emocji potrzebuję.
TAKSÓWKARZ:
Widzi, że klient otworzył drzwi taksówki ale dziwnie się zachowuje, więc odwraca się przez ramię zdenerwowany, zamyka drzwi i odjeżdża z piskiem opon. Oczywiście nie gramy odjeżdżania ale chodzi o rodzaj emocji jak dostrzega klienta, reakcja na jego dziwne zachowanie i emocja podjęcia decyzji, ze nie chce takiego pasażera. Można to zagrać stojąc bokiem do kamery ciałem a głową skierowaną w stronę kamery ale nie centralnie tylko tuz obok.