
CASTING PEPSI MAX
Hej!
Do reklamy Pepsi Max poszukujemy kobiety do głównej roli.
Bohaterka
Energiczna, „słoneczna” osobowość. Z wyraźnie odczuwalną inteligencją na twarzy. Osoba nawet bez uśmiechu przywołującą pozytywne odczucia. Szukamy osoby charakterystycznej, ale nie drastycznie odchodzącej od klasycznych standardów komercyjnych. Konieczne jest minimum umiejętności aktorskich / swoboda przed kamerą, umiejętność interpretacji i wyrażania emocji mimicznie. Bardzo mile widziane zacięcie komediowe.
Konieczna umiejętność jazdy na rowerze.
SELFTAPES:
Na selftapes czekamy do poniedziałku 25.10.2021 do godziny 13.30 MAKS -> muszę DO 14.00 wyslać Wasze zgłoszenia
Materiały wysyłamy wetransferem: (tutaj podpowiedz, jak to zrobić: https://youtu.be/wtqJjXnBaJk )
1. video wizytówka
2. Zdjęcie portretowe
3. Scenki 1+2 (są opisane poniżej)
Dodatkowe informacje w treści e maila.
Tytuł e maila: IMIĘ NAZWISKO / GAWAGAI / PEPSI MAX
Proszę o uzupełnienie treść drukowanymi literami (nie używając polskich znaków) :
1. IMIĘ I NAZWISKO :
2. LINK DO WTERANSFERA Z MATERIAŁAMI:
3. AGENCJA GAWAGAI
4. WIEK :
5. WZROST :
6. MIASTO :
7. UWAGI DO TERMINÓW :
8.CZY JEŹDZISZ NA ROWERZE :
Do nagrania : Wizytówka + Scenka 1 + Scenka 2
Scenka 1:
Widzisz chłopaka, który zachwyca się przed lustrem swoimi mięśniami – jest zajęty sobą i tylko sobą. Spójrz w kamerę i skomentuj mimicznie to co zobaczyłaś. Komentarz nie może być zbyt oceniający, ani prześmiewczy, nie ma wyrażać też politowania. Potrzebujemy reakcji, która mówi „ok – skoro tak lubi, to jego sprawa – ja żyję po swojemu i jest mi też z tym ok” – reakcji, która spowoduje, że widz jednak zrozumie, że jest to dla Ciebie śmieszne zjawisko i co najmniej niezrozumiałe, ale równolegle nie odniósł wrażenia, że kogoś oceniasz, atakujesz, czy obrażasz swoim komentarzem.
Scenka 2:
Stajesz profilem do kamery i przechylasz puszkę napoju/butelkę napoju. Bierzesz dwa łyki. Po wypiciu spoglądasz w kamerę i mimicznie dajesz odczuć zadowolenie i orzeźwienie – nieprzesadzona reakcja.
Pepsi Max
Producent: Baltica Film
Klient: Pepsico
Produkt: PepsiMax
Termin zdjęć: 13 i 14 listopada, Turcja, Istambuł
Potencjalny wyjazd dla aktorki: 10 lub 11 listopada, powrót: 15 listopada
Termin przymiarek – do ustalenia
recall: 28.10.2021
Długość: 30 sekund plus skróty (bez billboardu sponsorskiego)
Czas trwania kampanii: 12 miesięcy
Terytoria: Polska, Ukraina, Rumunia, Rosja, Turcja, Węgry, Czechy, Słowacja, Uzbekistan, Tadżykistan, Azerbejdżan, Armenia, Gruzja, Białoruś, Serbia, Cypr, Izrael, Macedonia, Albania, Kosowo, Czarnogóra, Kazachstan, Kirgistan, Grecja, Bośnia i Herzegowina, Palestyna, Litwa, Łotwa, Estonia, Chorwacja, Słowenia, Malta, Bułgaria
Media: TV, Internet
Stawka:
Dni zdjęciowe: 2 x 1500 złotych
Prawa: 20.000
Koszty po stronie produkcji: wyżywienie, hotel, przelot
Nie ma dodatkowego wynagrodzenia za dni podróży czy pobytu na miejscu w Turcji w trakcie przygotowań.